flikkanfranovan

Desireé - alltid ett leende på läpparna. Blivande Fru Nielsen 💜👰🏼

En god natts sömn

Publicerad 2015-10-10 10:20:55 i Allmänt,

Gör ganska mycket. 
Jag somnade vid 23 & vaknade lite över 09 idag. 
Med huvudvärk för 4:e dagen i rad. 
Men två alvedon senare är jag 👍🏻 
Ska köpa Treo för säkerhetsskull. 

Vi åt en god frukost tillsammans med färska jordgubbar & smoothie med kokos, så gott ❤️ 





Nu ska jag packa min väska för jag ska till Landskrona. 
Först ska jag klippa mig & sen ska jag till Björk familjen för lite mys. Och sen ikväll kommer lina & Jenny för tjejkväll med vin & chokladprovning 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 

Elin har varit i full gång hela veckan med sina hemligheter så jag & Ronja får väl chilla i soffan 😍 
Puss på er 



Kommentarer

Postat av: OLIVIA

Publicerad 2015-10-10 14:21:01

Det där såg inte helt fel ut!

Postat av: Elin

Publicerad 2015-10-10 14:57:13

Mums =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela