flikkanfranovan

Desireé - alltid ett leende på läpparna. Blivande Fru Nielsen 💜👰🏼

Annorlunda..

Publicerad 2015-02-28 10:26:59 i Allmänt,

Igår anlände vi till Manchester för 4:a dagar här. 
det är en annorlunda semester än vad jag är van vid. 
Jag vill ha Charter med sol & värme. 
Istället vaknar jag upp i ett regnigt Storbritannien. 
Men jag hade faktiskt blivit besviken om det varit något annat.
För regnet & UK hör nämligen ihop :) 

Igår åkte vi till Old trafford, bokade museum biljetter till grabbarna tills söndag. 
Vi spenderade 159 PUND!!!!! I megastore, men vill han handla så ska han så klart handla min kärlek. 

Vi gick på stan & åt på TGIF, herregud vad som snackar snabbt här 😆 

Nu har vi ätit frukost & ska fixa oss innan vi ska ta taxi till arenen vid 12. 
Puss på er 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela