flikkanfranovan

Desireé - alltid ett leende på läpparna. Blivande Fru Nielsen 💜👰🏼

Hej tisdag.

Publicerad 2015-03-31 08:46:44 i Allmänt,

Som helgen bara flög iväg.
Får alltid lika mycket måndagsångest. 
Igår var den hemsk. 
Hade att något dåligt på känn skulle hända... & det gjorde det, hela dagen på jobb var katastrof.. Usch.. 

Men sista två timmarna var jag ensam & allting flöt på som det brukar när jag jobbar. 
För jag är faktiskt grym, grym som fan! 
Thats The truth..!

Söndagen var helt fantastisk på alla sätt & vis. 
Jag & baby vaknade åt god frukost & sen gick vi & tränade. 
Vi var helt ensama, ganska mysigt :) 










På eftermiddagen åkte Vi till el giganten & köpte en googlechrome, så jag kan titta på mobilen på tvn, ganska smidigt. 
Lite tekniknörd 😳😆😃 

På kvällen Var det bara mys, fantastiskt.
Det blev banan med choklad i ugn 😆 
Var tvungen.. Så gott ❤️ 


Jag älskar den mannen så oerhört 💕💙 



Nu väntar jag på min dejt för dagen, Ida & Matilda. 
Klockan blev ställd på 8.20, nu väntar jag på att dom ska komma så vi kan äta frukost. 

Puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela